kolmapäev, 29. veebruar 2012

Laasi - süüta süüdlane


Keskerakonna Kristiine piirkonna liikmena kommenteerin Keskerakonna Kristiina piirkonna esimehe Lauri Laasi vastu tõstatatud kahtlustusi.
Olen Lauri Laasiga Keskerakonnas koos tegutsenud aastaid, sellepärast oli tema vastu tõstatud kahtlustused ootamatud. Seda enam, et need kahtlustused põhinevad ilmselt Ivar Onksioni tunnistustel, kes alles mõni aeg tagasi võeti Keskerakonna liikmeks Kristiine osakonna juhatuse koosolekul, kus osalesin ka mina. Olin Onksioniga tuttav juba varasemalt, kui puutusin temaga igapäevaselt kokku Tallinna linnavolikogu liikmena. Tolajal sots Onksion tiirles aktiivselt Keskerakonna liikmete ümber, ei kahtle et oma ülemuse, sotside Tallinna ninamehe Jaak Juske käsul.
Olen veendunud, et Lauri Laasi on täiesti süütu noormees, nagu Lumivalgeke. Hoopis teine asi on Juske agent Onksion. See kuri päkapikk osutus provokaatoriks. Onikson mängis oma võludega ja tõmbas mitte midagi kahtlustava Laasi oma võrku.
Olen veendunud, et meie kompetentsed organid teevad selgeks, kes oli selle kurja plaani taga, kas Sven Mikser, kas Indrek Kannik, kas Toomas Hendrik Ilves?
Meie ju Keskerakonnas teame seda Mikserit. Marksist Mikserit usaldada ei saa. Seetõttu ei saagi midagi välistada. Kogu see segane lugu võib-olla kurikavalalt väljamõeldud plaan Keskerakonna diskrediteerimiseks sotsialistide huvides.