teisipäev, 17. august 2010

Naisteleht küsib, volinik vastab

Kuuma Eesti suve ja Birgitta festivali nautides jõudsin vastata ka Naistelehe küsimustele.

Naisteleht: Mis on sinu lemmikraamat?
Mina: Hermann Hesse "Klaaspärlimäng".

Milline on su lemmik linn maailmas?
Kui me Eestist ei räägi, siis armastuse pealinn Pariis. Istun Seine`i jõel
batobus`i peale ja kulgen läbi öö tuledesärades Pariisi...

Mida sa teeksid kui sul oleks võimalus olla üks päev nähtamatu?
Viiksin Eesti viie rikkama riigi sekka.

Millist saadet vaatad kodus üksi olles salaja telekast?
Jessica Fletcherit.

Nimeta üks Eesti staar, keda sa veel ei tunne, aga tahaksid tundma õppida?
Uku Suvistet.

Kellelt said viimati sms'i ja mis sa vastasid?
Kolleeg Sofija Derjuginalt, oma vastuses õnnitlesin imekena Sofijat 22.
sünnipäeva puhul.

Mis oli viimane vale mille ütlesid?
Valetasin Savisaarele, et tahan Vene Kultuurikeskusesse tööle minna.

Üks koht Eestimaal, millele mõtlemine toob sulle naeratuse suule?
Krüsanteemimaja Hundisilma talus.

Milline on sinu kõige halvem komme?
Ma räägin liiga palju. Kuna ma olen nii eesti- kui ka venekeelne, siis
räägin kokku 4 korda rohkem kui keskmine inimene.

Meenuta kõige piinlikumat olukorda, kuhu oled sattunud?
Kui erakonnas leiti, et mina olen süüdi selles, et Faktullin fraktsioonist
jalga lasi. Oli tõesti piinlik, et erakonnas leidub igasuguseid turakaid.

Kas vaatad enda peegeldust kaupluse vaateaknalt?
Olen liiga enesekindel, ja ei vaja pidevat kinnitust selle kohta, kes
olen.