reede, 17. aprill 2009

Eile nägin ma uut Eesti Vabariiki

Eile Brüsselis. Parafraseerides Eesti suurkuju: eile nägin ma uut Eesti Vabariiki. Euroopa liberaalid esitlesid oma liidreid Europarlamendi valimisteks üle Euroopa Liidu.
http://voteliberal2009.com/en/index.php

Näete ise. Just nagu varem. Kui töötas tegusaim Siim Kallase ja Edgar Savisaare EV valitsus. Ma mäletan seda koalitsiooni, sest olin koalitsiooninõukogu esimehe nõunik. See oli parim näide klassikalisest koalitsioonist üldse. Ja see töötas! Ka tänane Kesk -ja Reformi koostöö Europarlamendis, Pärnus ja Tartus ainult tõestab seda.

Ja fakt on, et parimad Eesti ajaloo välisministrid olid Edgar Savisaare valitsusest Lennart Meri ja Kallase-Savisaare valitsusest Kristiina Ojuland.

Olen ka varem sellest rääkinud, et kaks vägevat suurparteid tulevad keskpõrandale kokku ja hakkavad Eesti elu uueks looma. Aeg on küps, sest Eesti rahvas ja majandus on uue valitsuse ootel! Kriisist väljatulekuks on vaja 46 EV valitsuse sündi, mis ka vist tuleb 2009 aasta lõpus või 2010 alguses!

Ka siin präägu näeme tänavatel tegelikult tulevase koalitsiooni plakateid ? ...