esmaspäev, 19. oktoober 2009

Tänan kõiki minu toetajad üle Eesti!

Äsja möödunud valimised olid demokraatia ja järjepidevuse proovikivi. Olen muukeelse eestlasena õnnelik, et elan kiiresti arenevas, tsiviliseeritud ühiskonnas. Jälle kolossaalne võit! Edgar Savisaar on öelnud “Mis saab teha tuul müürile!". Aitäh kõigile toetajatele Tallinnas ja üle Eesti. Usun, et ka kasiinovastased andsid üle Eesti oma hääle Keskerakonnale, Edgar Savisaarele. Tänan loomulikult kõiki Kristiine elanikke, kes usaldasid ja saatsid mind oma esindajana Tallinna Volikokku.
Need on minu viiendad ja kõige edukamad valimised. Varem olen ma kandideerinud Mustamäel 1996, Haaberstis 1999, Lasnamäel 2002, Pirital 2005 aastal. Luban oma valijatele, et teen oma tööd nutikalt edasi ja pooleteise aasta pärast, aastal 2011, saame kokku juba Riigikogu valimistel.